måndag 3 augusti 2015

Sista semesterveckan

Nu håller vi tummarna för fler sådana här dagar. 


6 kommentarer:

Frk_M sa...

Jag jobbar men skulle vara överlycklig för mera värme.

Guldkryckan sa...

Härligt....håller tummarna för dig...själv började jag idag.
Fast vi har inga ungar på skolan denna veckan heller...nästan semester det med ;)

Hoppas solen skiner över dig hela veckan...det förtjänar du :)

Susjos sa...

En jobbnatt kvar..sen ska jag också njuta av ledighet, och sol såklart!!!

BP sa...

Håller tummarna för både dig och mig! Å vaddå sista semesterveckan... ska inte du till Miami snart igen?!!!!

Anneli sa...

Har ju förstått hur mycket du gillar riktig sommar - lider med dig efter årets skämt till detsamma! T o m jag som inte är någon sol- och värmemänniska tycker att det varit för eländigt - men så hade visst någon sagt att det blev aldrig någon egentlig meteorologisk sommar i Jämtland i år..... Är inte förvånad - 0-gradigt två nätter den senaste veckan nu.... Brr

Jeanette sa...

Sista semesterveckan här med... håller verkligen tummarna för sol!!