tisdag 7 april 2015

En vanlig tisdag?

Vad händer i mitt liv en vanlig tisdag i april?

Svarade på sjukt många mejl, blir väl så när man inte är på arbetet på 6 dagar och folk arbetar alla möjliga tider dygnet och oavsett helgdagar.
Hade en polis på arbetet som spanade från vår lokal ut på gatan efter en någon som tydligen inte dök upp där polisen trodde.
Körde ett pass Bodypump .i en proppfull sal, många tänker nog på Beach 2015 ;)
Tågkaos råder Söder om Stockholms Central, så jag hade väldigt många medpassagerare på vägen hem,
Kl 19:01 hade vi +13 grader hemma på min gata.
Så här kan en vanlig tisdag se ut i mitt liv ;)

Nedriven kontaktledning, bild lånad från Aftonbladet


3 kommentarer:

Susjos sa...

Oj, du har haft fullt upp idag!

Kolonilotta sa...

Ja, jag hörde det på vägen hem.
Tur jag åker andra vägen med tunnelbana!
Visst är det en underbart varm kväll.
Jag har precis oljat in altanbordet bara så där en tisdag kväll! :)
Fåglarna kvittrar fortfarande!
Helt underbart att sitta ute.
Kram!

BP sa...

Plisen missade jag - synd, det hade blivit finfint bloggfoder. Undrar varför denna någon skulle just hamnat hos oss...

Du hade iaf inte tråkigt om man säger så;-)