tisdag 6 januari 2015

Utrensning

Sista lediga dagen på denna julledighet så sov jag fram till lunch, rensade badrumsskåpet och slängde 5 st gamla dofter som hade sett sina bättre dagar. Har 7 st dofter kvar så det går ingen nöd på mig ;)
Dessa utrensningar borde göras lite oftare så att det inte blir på dette vis. Vissa doftar har  t o m ändrar färg..... Önskade att de kunde tillverka lite mindre flaskor, så att jag verkligen använder hela flaskan.
Efter utrensningen blev det en sen lunch med sonen på Taco Bar på Tolv Stockholm innan vi såg Djurgården "kriga" sig fram till en seger mot Frölunda på Hovet. Ännu en härlig dag.

Mina gamla unkna dofter

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Håller med, borde vara mindre flaskor. God fortsättning :-)

Herr Nilssons Fru sa...

Psss....råkade slänga ett öga till vänster här, din profil....åren har gått :)
Ja badrumsskåpet fyllt gärna på o rensas sällan. Jag använder sparsamt med extra dofter, men nagerlack och smink har jag i en uppsjö, som nog borde rensas lite :)
Kramiz

Frk M sa...

Visst är det skönt att rensa. Jag har tyvärr inte gjort det...

Låter som du fick till en perfekt sista dag på ledigheten :)

Jeanette sa...

Ja, du... Frölunda kan ni gärna få klå!!!
M V H en göteborgare som håller på HV