onsdag 19 februari 2014

Fördelar med att vara 40+ och på väg mot 50, 60,70 och 80!

Hihihi, delar med mig från Svensk Humor på FB

) Kidnappare är inte särskilt intresserade av dig. 

2) I en gisslan-situation är du troligtvis en av de första som blir släppt. 

3) Ingen förväntar att du springer - nånstans- överhuvudtaget.

4) Folk som ringer kl.09 på morgonen, kan gott få fråga: " Väckte jag dig?"

5) Folk ser inte längre på dig som en hypokondriker.

6) Du har inte mer att lära dig på det hårda sättet.

7) Något av de sakerna du köper nu, håller resten av livet.

8) Du kan klara dig utan sex, men inte utan dina glasögon.

9) Du ser inte längre en fartbegränsning som en begränsning.

10) Du har slutat med att hålla magen inne, oavsett vem som går förbi.

11) Dina hemligheter, som du delar med vänner, stannar kvar hos dom. För dom kan inte komma ihåg dom.

12) Antalet nya hjärnceller du får, är äntligen nere på en nivå som du kan hantera.

13) Du kommer inte ihåg vem som har sänt dig denna listan, men skicka den vidare innan du glömmer det... =))

5 kommentarer:

BP sa...

Gud vad jag asgarvade här!!! Äntligen finns det hopp om livet igen... för mig;-)

Jeanette sa...

Hahahaaa... så det är därför jag är så nöjd med mina 40+ ;-)

JaanaM. sa...

Störtskön!! :)

Susjos sa...

Hehe....

Anneli sa...

Ha ha haaaa!!! Den skriver jag under på! bara fördelar :)