onsdag 15 januari 2014

Så slipper du att stå i kö

Man lär sig mycket bra-att-veta-saker när man läser Lokaltidningen. Idag har jag lärt mig att Planera - så slipper du köa. Dessa små tips delar jag gärna med mig ;)

Måndag: Gå på Systembolaget -  en stund efter öppning.
Tisdag: 16:00, ät på Flippin' Burgers. Vid öppning är i stort sett enda tiden utan långa köer.
Onsdag: Storhandla på ICA. Onsdagar dagtid eller sen kväll är det överlägset minst folk.
Torsdag: 10:00, hämta mediciner på Apoteket.
Fredag: Gå på IKEA på förmiddagen. Ring försäkringskassan på kvällen
Lördag: Kl 12-15. ring SJ och köp tågbiljetter.
Söndag: Gå på Gröna Lund eller Skansen . mindre folk på söndagar än lördagar
(källa: Mitt i )


Bild lånad från google

5 kommentarer:

BP sa...

Tack för tipsen! Mitt i är bra;-)

Browneyedgirl sa...

Vilka bra tips =)
Tack för dom och ha en toppen dag. Kram

Carina Sjölund sa...

Tack för det bra tipset!
Kramen♥

Jeanette sa...

Tackar, det ska jag komma ihåg ;-)

Frk M sa...

Haha, det är inte mycket man får jobba om man ska hålla de där tiderna :)