fredag 20 december 2013

Helgaktivitet

Eftersom jag har myror i brallan och verkligen ska  vila denna långa ledighet. På min arbetsplats så har vi förmån av klämdagar, så vi har ledigt nu fram till den 2 januari utan att ta en enda semesterdag.
Hur som haver så har jag idag inhandlat grått garn och ska sticka en babyfilt under min ledighet.
Babyfilten ska ett par få som ska få en liten bebbe i april, så jag har ganska gott om tid ;)
Det är iaf inte speciellt billigt med garn, denna filt kommer kosta nästan 400:- så det är bäst att den blir snygg ;)
Så här ska den se ut när den är klar.



1 kommentar:

BP sa...

Kan du sticka???!!!! Det var då helt otippat;-)
Finfin filt och den kommande bebben lär nog gilla den skarpt - eller föräldrarna då;-)
Lycka till! Bra med framförhållning där som du säger;-)