torsdag 22 augusti 2013

Avrapportering Blåsljud

Har varit på Vårdcentralen där jag fick det glädjande beskedet att mitt blåsljud är ofarligt samt att mitt blodtryck sjunkit, Tjohoooo
Vill samtidigt ge er ett boktips, Sarahs Nyckel
Boken handlar om Paris 1942 - Sarah en 10-årig judisk flicka vars delar av familjen brutalt blir arresterade av den franska polisen. 
Paris 2002 Julia snubblar över Sarahs nedtystande historia när hon ska skriva en artikel inför 60-årsdagen av Vel'd'Hiv. 

Det är en villintesläppabok 
Nu ska jag läsa lite till innan jag är framme på arbetet. 
Ha en fantastisk torsdag. 


4 kommentarer:

Michaela sa...

Men vad skönt att det inte var något farligt :)

BP sa...

Fantastiskt skönt att höra att blåsljudet inte är farligt och att blodtrycket sjunkit. Bra jobbat Susanne. Keep up the good work som man säger;-)

Jeanette sa...

Läste den förra sommaren... en del tårar!
Och grattis till dina hälsobesked.
Kram

Guldkryckan sa...

Härligt med hälsan där..den är ju viktigare än allt.

Tillönskar dig en fin helg nu..ha de bäst :)