fredag 29 mars 2013

Sovrumsrenovering

Idag är jag uppe tidigt eftersom sonen ska komma hit och tapetsera sovrumsväggen och sedan är det nästan klart. De övriga väggarna är nymålade i en mörk betonggrå färg. Fönster och balkongdörr är idag 70-tals bruna, men det ska målas vita när det blir lite varmare. Tapeten jag ska ha köpte jag för typ 5 år sedan till vår hall, men det blev inte bra där så den blev undanstoppad och nu ska det äntligen komma upp.
Tur att det är låååångfredag idag så att jag hinner städa mitt nya sovrum.
Bilder kommer ikväll, så länge får ni kika på ett tapetprov ;)



6 kommentarer:

Agneta sa...

Snygg tapet!

JaanaM. sa...

Härligt att fixa lite nytt!!

Pernilla sa...

Ha en bra påsk, ikväll får vi hem bror din med familj=) Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Så roligt att få göra om lite hemma.
Önskar dig en riktigt glad påsk. Kram.

Fru Venus sa...

Väntar :-) ska bli intressant! Gla påsk pårej!

Jeanette sa...

Tapeten ser jättesnygg ut, spännande att få se den uppe.
Önskar dig också en Glad PÅsk,
Kram