onsdag 17 oktober 2012

Onsdags aktiviteter

Idag har det varit full rulle hela dagen. Har knappt hunnit andas mellan aktiviteterna.

  • Fick vänta 75 minuter på att få lämna 3 tsk blod, inte bra för mitt blodtryck
  • Åt sen snabblunch med bästa sonen R
  • Beställt hotell och tåg och satt i lååånga köer, hann svara på en massa mejl under väntetiden
  • Plockat montermaterial inför morgondagens arbetsmarknadsdag på Nackademin i Solna
  • Varit på bolaget och spontanshoppat Amarone vin till helgens middag, mums
  • Tillagar en köttgryta till helgen.
  • Sippar på ett glas rött, medans grytan puttrar
Hur har din dag sett ut?



7 kommentarer:

JaanaM. sa...

Även om du haft fullt upp verkar det som du haft en bra dag!

Rantamor sa...

Jadu här blev det inget rött i glaset idag,
vinstegen är helt tom, någon har varit och norpat alla fyra flaskorna som ska finnas där.
Va har jag för grannar ????
=)
Nej här blev det kålpudding till middag med god hemkörd lingonsylt.

Men en god Amarone det vill jag också ha till helgen, får ta ett studiebesök på "grönica"...

Ha en finfin kväll med det goda röda i glaset...***dregel***

Petra sa...

Fullrulle ser jag. Här har det varit jobb, hämtning av två st ungar, matlagning och handling. Nu soffan och snart Greys.

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Oj du har haft fullt upp! jag har inte provat något Amaronevin ännu, du får gärna rekommendera något gott och prisvärt...:)

Kraam Izabell

Fru Venus sa...

Det vill du nog inte veta ;-)
Men din dag verkar najs! :-)

TIDSOPTIMISTEN sa...

Oj min dag har inte alls varit så hektiskt som din - faktiskt en av de lugnaste och mest harmoniska dagar jag haft på länge. Lugn dag på jobbet m träning på lunchen hem tidigt och en avslappnad kväll - bara att njuta för det är inte ofta det händer ;)

Kram Ullis

Nackademin sa...

Hoppas att det gick bra på arbetsmarknadsdagen!