söndag 3 juni 2012

Silja Rock 2012

Nu är jag hemma och har sovit ett par timmar. Silja Rocken var kanonkul trots vädret. Regnat och blåst som tusen, som tur är brukar jag inte bli sjösjuk. Vårt tjejgäng hade i år tema rosa, så då dammade jag av en gammal rosa fejkskinnjacka som åkte på och ett par bunny-öron. Snyggt eller hur? ;)
Har lyssnat och dansat till en massa bra band, skratta massor och haft sjukt kul, så jag är sååå nöjd över årets Silja Rock. Mindre än ett år kvar tills nästa Silja Rock och då är det 20-års jubileum <3
Bjuder på min rosa outfit ;)



14 kommentarer:

Vero sa...

Snyggt! :)

Mina vänner var rätt slitna idag när de kom hem!

Jenny sa...

Vad fin du är i rosa.
Och drinken ser fin ut den med!!!

♥ Carina ♥ sa...

Snygg outfit!
Du verkar ha haft en toppenhelg!
Kram

Fru Venus sa...

Najs :-)

Johanna sa...

haha ja så otroligt synd om mig.... :)

Lät som ni hade det kul :)

Kicki sa...

Låter jobbigt...men säkert roligt också:)
Snygg outfit! Kram

Anna sa...

Vilken kul grej med teman på konserten, kul o ha någe o se fram emot.
Kram

pernilla sa...

Vad bra att det var kul:)

Jess sa...

Kul!!

BP sa...

Helt ditt stuk Susanne! Åsså är rosa ju din favo färg.
Kul att du hade så roligt! Då är det ju bara att ladda inflr nästa Silja Rock!

dianasdrömmar sa...

Fin bild på dig, misstänker att den rosa kaninen var uppvakatd ;) kram Diana

Camilla sa...

Snyggt!
Jaha..det var fler än jag som var på fest i helgen ;)
Kram!

Ama de casa sa...

Tjusigt! :-)

Carina Sjölund sa...

Snygg du är :)
Rosa det är vacker färg det!
Och din helg verkar varit toppen :)
Kramen på dig♥