måndag 11 juni 2012

Semester?

Min son R har "semester" i 2 veckor.Vet inte ifall det kan kallas semester när den mesta tiden tillbringas på festivaler. Förra tisdagen åkte R och hans kompisar ner till SwedenRock och kom hem i söndags. Nu är han hemma fram till torsdagen då de flyger ner till GBG för att gå på MetalTown fram till söndag. Sedan börjar R arbeta igen för att ha semester i Augusti då R och hans vänner åker till Rockstad Falun. Tur att de är unga och har en massa energi och gillar att tälta ;)


5 kommentarer:

BP sa...

Minns du att vi också var unga en gång i tiden;-)

Carina Sjölund sa...

Hur var inte vi då :)?
Tälta med kompisar var ju hur roligt som helst :)
Kramen på dig♥

Anonym sa...

Tack för kommentaren på min sida :)

Hu då vet jag vad jag har att förvänta mej! Min äldsta är ju bara 10 än, men vad jobbigt det ska bli när han ska iväg på festivaler med massa folk och festande!

En annan sak var det ju när jag gick. DÅ var det inte farligt ;)

Justlikeacat

(Haha, så tänker nog alla föräldrar)

Ha en bra dag!!

Jess sa...

Tälta går fetbort! ;)

Sussi sa...

Skojigt sätt att fördriva semestern på. Jag har inte min förrän v 34. Låååång väntan..

Kramisar