fredag 18 maj 2012

Fredag igen....

Idag är det fredag på riktigt, härligt med 2 fredagar på en och samma vecka. Idag har det varit full rulle igen.
  • Målat altanväggen
  • Promenerat till Kungens Kurva
  • Bästa M har monterat grillbordet.
  • Oljat altan
Imorgon ska möbler på plats och det ska piffas, sedan ska jag chilla eller NOT ;)
Imorgon kommer det upp bilder efter helgens jobb.

Just det, min son kommenterade att det var viktigt att tala om att man måste bränna upp eller lägga i trasan/svampen i en massa vatten. Så nu har jag talat om det.

Bild lånad från viivilla.se

7 kommentarer:

Stattinskan sa...

Är precis klar med fredagsstädningen (som om det vore ett återkommande fenomen ... NO WAY) ;-D Gissa om jag blev utmattad av att läsa ditt inlägg med en massa "hargjortskitmycketnyttaidag" ;-D

Stattinskan sa...

Tror minsann att jag knep guldmedaljen också ;-D

Anonym sa...

Äntligen lyckades jag hitta din blogg.
Tack för dina besök.

Ja, ang annonsen om personlig assistent, så klingar den oseriöst i mina öron

Snyggt namn du har förresten, vi heter likadant

Johanna sa...

Flitig du varit :)

Ja är mycket nöjd med ringarna!

BP sa...

Vist jag, sonen är ju målare har jag förstått. Så det är nog bäst att du lyssnar;-)

Anna sa...

Bra att han ger dig råd!
Du har ju hunnit me en hel del, idag kanske slappardag!
Kram

dianasdrommar sa...

Tycker att det alltd borde vara 2 fredagar på en vecka..kram Diana