söndag 5 februari 2012

Målkalas

Härligt att få se Djurgården vinna mot Brynäs med 6-3 i utsålt Hovet (8094). Bra stämning och bra spel, vinsten firade med ett glas läskande på Greken med bästa I.
Om 25 minuter ska jag iväg med Skridskoprinsessan Cee och åka skridskor på Långsjön. För en halvtimme sedan tog jag fram mina konståkningskridskor som var fulla med spindelväv och helt stela, hoppas att de har tinat nu. Har inte åkt sedan R var liten, så detta ska bli spännande ;)
Ha en underbar söndag

Bild lånad från Hockey.se

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad kul att åka skridskor på sjön. Jag har heller inte åkt på länge men har nåt svagt minne om ömma fötter, haha.
Jag får väl säga grattis till segern för "ditt" lag igår. Det gick inte lika bra för "mitt" lag... :(
Önskar dig en skön söndag!
Kram

BP sa...

Ja nu har du tittat på "the real thing", inte konstiga Bajen;-)
Grattis till segern, där fick du valuta för pengarna!
Å var försiktigt med dina gamla grillor. Inga benbrott tack!!!

curlingmamman sa...

Här har vi också åkt skridskor :) kram och hoppas ni hade det mysigt!