tisdag 3 januari 2012

Nytt år med ny träningsanläggning

Jag har efter hur många år som helst bytt träningsanläggning. Jag tränade tidigare på Actic och har nu köpt träningskort på Huddingehallen. För 3100:-/år (-2000:- i friskvårdsbidrag) får jag simma, vattengympa, pass och tillgång till gymmet. Jag bytte från Actic för jag tyckte att deras passtider blivit så dåliga och Huddingehallen har ett större utbud. Började idag med att simma 1000 meter och imorgon är jag uppbokad på ett 55 minuterpass Body Combat med vännerna Cee och K.

9 kommentarer:

Mallan sa...

Du blir superfit i sommar :-)

Petra sa...

Yeääh, bra jobbat.
Kram

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Jag kanske borde skaffa mig ett årskort jag också...

Vi får peppa varandra!

Ha det fint!
Kram kram

BP sa...

Så du skippar dina lunchpass tillsammans med olika arbetskamrater...
Hoppas du kommer att trivas på det nya stället, för det är ju viktigast att man får ut nå't av all ansträngning:-)

Stattinskan sa...

Ja, det är hur bra som helst när man får friskvårdsbidrag av arbetsgivaren. Jag ska säga upp mitt träningskort på 24/7 och leta efter nått med fler utbud ... men vi får "bara" 1500 :-)
God morgon

curlingmamman sa...

Duktig du är :) kram

Jess sa...

Bra jobbat! :)

Ama de casa sa...

Oj vad duktigt! Jobba på :-)

Vero sa...

Ooops, alla skaffar träningskort och jag sa upp mitt i december. ;S
Jag får försöka hålla mig i form på andra sätt...