fredag 6 januari 2012

I väntan på finalen i JVM 2012

Idag på BPs blogg hittade jag nedanstående lista som jag ska roa mig med innan finalen i JVM.

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
Har ingen aning.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?
Tränade

3) Fem snacks du gillar?
Cheez Cruncherz och Cashewnötter

4) Fem sånger du kan hela texten till
Sjung för gamla Djurgår´n, Framåt kämpa Djurgården, Här är mesta mästarna,  Nu ska det bli gung, År 1891

5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär
Gör som BP, lägger massor med miljoner på cancerforskning

Köper lägenhet på South Beach
Köper en schysst lägenhet till R.
Gå ner i tid till 1 dag i veckan.
Köpa en ny världsbra målvakt til Djurgårdens fotbollslag

6) Fem dåliga vanor
Kontrollbehov i köket (avskyr när andra ställer till min ordning), Envis, morgontrött, gnällig när jag inte får som jag vill, hälsar inte på grannarna (bara de närmaste).

7) Fem saker du gillar att göra
Semestra, sola och bada, umgås med nära och kära, arbeta, se när Djurgården gör mål.

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
- Palestinasjal
- kortkort kjol
- Näbbstövlar
- Birckenstock på arbetet
- Fleecetröja på arbetet

9) Fem favoritleksaker
iPhone, iPad, PC, Mitt säsongskort till DIF Hockey, sen kom jag inte på något mer

Sååådärjaa, nu är det bara 1 timme kvar och ni vet lite mer om mig ;)

5 kommentarer:

Anna sa...

Bra!!
Undrar man vågar sig på den :)
Kram

curlingmamman sa...

Härligt :) kram och ha en mysig fredag!

Agneta sa...

Alltid kul att få veta lite mer :)

BP sa...

Japp, det är du Susanne å tack för den länken, lättförtjänade pengar;-)
Just det: Birckenstock på jobbet, har ju några personer på min sida korridoren som går som dom går... med Birckenstock. Grrrrrr

Ama de casa sa...

Mycket Djurgården dök upp där i listan. Gillar du dom, eller? ;-)