torsdag 15 december 2011

Trevlig decembertorsdag

Dagen började med frukostmöte  på Scandic Anglais, där jag fick en visning av deras mötesrum med Videokonferens. Vid lunch kom As son A och hälsade på kontoret, A blir 3 månader om 3 dagar och var så sockersöt. Jobbade lite sedan var det dags att bege sig till Stadshuskällaren där det vankas Julbord.
Idag fick jag en tidig födelsedagspresent från finaste Dee. Detta halsband fick jag med inskriptionen SQ, SQ är en intern grej som jag inte vill avslöja här, men gissa gärna ;)

12 kommentarer:

Mallan sa...

Jättesöt :-) Men vad det där står för kan jag inte lista ut.. Sugar kube eller nåt :-)

Malla sa...

Susie Q :D
Så fint!

Sussi sa...

Det var ingen dålig förtidsjulklapp. Jättefint..

BP sa...

1. Missade bebisen - uppenbarligen.
2. Du skriver inte ens om julbordet, vilket jag förstår fullständigt!
3. Vet inte när du fyller år, men stort GRATTIS redan nu.
4. Halsbandet är absolut suveränt: Susanne Qvinna kanske, mycket passande i så fall...

Anneli sa...

Super Qute såklart :)

curlingmamman sa...

Mysigt med bebisgos :) och superfint halsband kramis

Stattinskan sa...

Avis - vill också ha ett sånt halsband :-)
Gomorron :-)

Marie sa...

Det är jätte vackert o passar just på dig!

Petra sa...

Så fint!

Anonym sa...

Star Quality, såklart!
:-)

Carina Sjölund sa...

Å lyllo dig :)
Kramen♥ ha en fin dag

Camilla sa...

Jätte fint halsband!
SQ? Nä..ingen aning.
Kram!