fredag 2 december 2011

Snabbt blogginlägg

Öppet hus blev lyckat, kom 25 kunskapshungriga studenter som gick från kontoret lite smartare ;) Jag var hemma strax efter 23 och var helt slut efter dagens och kvällens arbete. Idag har jag varit på Planeringsdag med mina kollegor P och D i Kreativa rummet på Rival. Nu är jag bara hemma en snabbis för strax ska jag iväg och träffa bästa vännerna för lite fredagsmys.
Just det! Har shoppat lite idag till himla bra priser, mer om det imorgon eller söndagen, för imorgon blir det "hälsopromenad" till Stortorget för julmarknad och på kvällen blir det kalas hemma hos M som fyller år.
En fullspäckad helg med andra ord.

3 kommentarer:

Madlar sa...

Precis som det brukar vara innan jul, full snurr ända in över mållinjen ;)

Mallan sa...

Roligt!

BP sa...

I den miljön kan man liksom inte bli annat än glad... och kreativ.
Å självklart blev Öppet Hus en succé eller hur... jag menar du höll ju i taktpinnen så...