söndag 4 december 2011

Matleverans från Linas matkasse

Nu har vi packat upp veckans matkasse från Linas. Nästa vecka ska vi äta:

  • Stekt Kolja med krämiga grönsaker och potatis
  • Kantarellrisotto med edamamesallad
  • Citron- och rosmarinkyckling med avorioris
  • Renskavspanna med tagliatelle och broccoli
  • Fläskkarré med kaneldoftande rödkålssallad och potatiskross
En smarrig matvecka!!!! Nu ska jag förbereda morgondagen, då ska jag och 2 kollegor ha en kurs för gymnasielärare på byggprogrammet.


5 kommentarer:

Radhusdrömmar sa...

Låter ju som en god vecka! :)

Var det roligt på julmarknaden? Mycket folk?

Kram Johanna

BP sa...

När jag ser din matkassa så undrar jag om vi inte ska börja med den också. Undrar om det ingår en kock också;-)

Jenny sa...

Åååh vad smaskens.

Ama de casa sa...

Jag tycker lite synd om den där Lina - det verkar vara många som snor hennes matkassar... :-)

Pernilla sa...

Låter betydligt bättre än vår matvecka...jag hatar vardagsmat, bara stress och tråkmat. Är du nöjd hittills?