söndag 13 november 2011

Feberfri

Tjohoooo, efter en dags vila så är jag feberfri. Hostan är inte bättre, men den verkar man få dras med i flera veckor. Idag tog jag en liten promenad till min lillasyster, som bor  ca 5 minuter från mig. Där bjöds det på Gofika och en massa prat. L är fortfarande medtagen efter operationen, men det går åt rätt håll. Hon skulle behöva ha lite hull på kroppen, synd att de inte kan ta från mig och ge till henne. ;)
Fick presenter från L 2 halsband som hon gjort själv och en rosa termomugg. Himla skoj att få saker som är gjorda med kärlek.

9 kommentarer:

Stattinskan sa...

Så fint - och så härligt att du mår bättre :-D

Sussi sa...

Skönt att febern är borta! Hostan brukar man tyvärr få lida av lite längre :(

Ja, tänk så bra det kunde vara om man kunde få bjuda på sitt fett till bättre behövande ;)

Anna sa...

Va fint och kul när man får någe som är hemmagjort.
Skönt du är bättre!*Kram

Anonym sa...

Vilka fina halsband!
Skönt att du mår bättre.

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

sv. ja visst e lampan snygg... Japp kvällen var lyckad!

Härligt att du börja bli frisk:)
kram kram!

jessica sa...

Usch inge roligt att vara sjuk =( än så länge har vi varit ganska friska nu, men jag var ju förkyld i 5 veckor nu efter sommaren.. men just blivit frisk... inge kul, hoppas du får en bra söndags kväll. kram

Mallan sa...

Skönt att ni båda är på bättringsvägen och vilka fina halsband hon gjort :-)

BP sa...

Halsbanden är vackra och sååå Susanne-ish!!! Ingenting slår en egengjord present som är gjort med kärlek.
Å toppen att du är nästan frisk igen för att börja jobba imorgon. Perfekt tajming med andra ord;-)

Alexi sa...

Vad bra att febern försvann, alltid jobbigt med förkylning. Vilka fina halsband ! =)