söndag 30 oktober 2011

Hemma från Tallinn

Strax efter lunch kom vi hem från Tallinnresan och jag har varit extremt trött, så jag har inte orkat laddat upp några bilder. Vi hade en kanonrolig resa, såg inte så mycket av Tallin, men hann iaf in på Ryssmarknaden en snabbis, och hann se en bit av gamla stan. Vädret var kanon, så pass varmt att vi kunde sitta på en uteservering utan jacka - underbart-.
Imorgon kommer det upp lite bilder. Btw så var det här stad nr 100 jag har besökt/semestrat/turistat i!!!

7 kommentarer:

4U2 sa...

Trevligt det låter. Hoppas du sover gott nu!

BP sa...

Nu ser jag fram emot din rapport från Tallinn.
Undrar varför ni inte såg så mycket av staden;-) Jag förstår;-)

Grattis till 100:e staden. Borde kanske börja räkna själv.. om jag orkade;-)

Anna sa...

Ska bli kul och se lite bilder, har haft funderingar på och åka dit.
Kul och skriva upp städerna man varit i :)
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Vad härligt att resan blev lyckad! Och kul med att det var stad 100! Hur räknar du då? Alltså, var går gränsen för stad? Jag undrar ju genast hur många städer jag varit i...

Camilla sa...

Välkommen hem!
Ser verkligen framemot att få se lite bilder därifrån.
100 städer? Hur minns du alla?
Kram på dig!

Carina Sjölund sa...

Välkommen hem bruden!
Väntar med spänning på bilder :)
Kramen♥

Malla sa...

oh, så mkt du reser - kul. Det ska jag göra...snart. Om tio år typ :)