fredag 14 oktober 2011

Fredag igen

Igår hann jag inte med något blogginlägg, känns lite konstigt att inte skriva. Hur som haver så var jag på hockeymatch och såg Djurgården vinna över Linköping med 4-1 igår. Det var ett kanonspel igår, nu hoppas jag att att "vi" spelar lika bra resten av säsongen för då kommer det att börja dofta guld ;)
Idag har jag arbetat hemma och började dagen med en PW (i minusgrader) med bästa Cee. Brrrrrr
Näe nu ska laga någon kycklingrätt (kommer inte ihåg namnet på rätten) ur Linas matkasse.

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Djurgården hrmfp! Ja ok då! Då kan väl vinna men inte när dom möter Modo! Sista lördagen den här månaden ja då bli det krig ;)
Kram min vän och ha en skön helg!

Carina Sjölund sa...

Hockey är inte min starka sida, jag håller mig till längdåkning i stället :)
Kramen♥

Malla sa...

asså, ni kan gärna spela bra alla matcher UTOM dom mot Luleå, ok? ;)

Mallan sa...

Ja det känns allt lite tomt när man inte bloggar, även om det kan vara skönt med paus :-)

BP sa...

Du är ursäktad: när du går på hockey så får du blogg-dispens;-)

Camilla sa...

Ibland räcker tiden bara inte till.
Ibland måste man prioritera.
Kram på dig!

Stattinskan sa...

Jag ska kanske följa Malmös fotbollsdamer idag ... får se hur taggad jag är i eftermiddag :-)