onsdag 28 september 2011

Mat-onsdag

Idag har jag bara ätit god mat hela långa dagen. Jag och Dee var inbjudna till Radisson Waterfront på lunch. De har ett nytt matkoncept som heter Brain Food som de ville visa upp. Brain Food innebär i korthet att man inte ska få Paltkoma när man är på möten/konferenser. Maten innehåller max 10% socker, lite kött, mycket grönsaker, fisk, fullkornsprodukter. Maten var helt OK och vi fick t o m mycket goda desserter.
Efter arbetet mötte jag upp Lena och vi traskade iväg till Da Luigi, där åt jag en fantastisk pasta med skaldjur ett gott röd vin och till dessert delade vi på en osttallrikar med DE ostarna.
En riktigt mumsig dag. Ha även hunnit arbeta mellan allt ätande ;)

4 kommentarer:

Malla sa...

men yummi, nu blev jag hungrig!

BP sa...

1. Undrade ett tag om det var en synvila när jag såg dig på jobbet idag;-)
2. Alltså om Brainfood (God forbid;-)) ska se till att man INTE får paltkoma så undrar jag lite vad desserten var till för;-)

Lippe sa...

Jag är jättehungrig och nu blev det ännu värre!! Ingen ide att kolla kylskåpet efter så där goda saker!!

Anonym sa...

Det ser fantastiskt gott ut *dreggla* Två veckor kvar på rivstart sen ska jag äta choklad =D