måndag 12 september 2011

Linas matkasse dag 1

Denna vecka kommer att gå matens tecken. R tillagade Parmesangratinerad fisk med tomat och champinjoner ur Linas matkasse. Maträtten blev kalasgod, mumsfilibaba. Det var rikligt med mat och räckte till middag för 2, 2 lunchlådor till R (abetar som målare) och 1 lunchlåda till mig.
I har jag tränat dubbla 55 minuterspass, på lunchen blev det Bodypump och efter arbetet Cirkelträning. Och vad lär vi oss av det här, Jo det blir ganska jobbigt för kroppen att köra 2 tuffa pass med endast 4 timmars vila emellan.

8 kommentarer:

Mallan sa...

Det lät ju faktiskt rejält! Och gott dessutom :-)

Mina dagar sa...

Linas matkasse verkar ju vara kanonbra:)
En hjälpare i vardagen, och det gillar vi!!!

Men OJ, va du är duktig som tränar så där mycket! Jag läser och lär;/ MÅSTE/BÖR börja!

Så KUL och BRA att min bananflugefångare funkar!
I dag har jag blandat en ny "drink" till dom. Nu testar jag med Vitvinsvinäger i ställer för den röda hade dom redan slurpat i sig;)
Och Nu efter en timme så har jag fångat massor av flugor och måååånga sitter på kanten och är samma öde på väg...he he he...
Man måste byta ut drinken efter någon dag för vinägern dunstar!

Kram på dig!
Vilket fint foto du har på dig här till höger!!!
Kram Eva

Malla sa...

jag har hört många som testat, ska testa eller vill testa :) Låter jättegott det där!
Själv kommer jag nog aldrig testa, inte för att jag tycker det är en dålig idé - utan för att jag gillar att laga mat och hitta på egna menyer :)

maria sa...

Ska bli roligt att höra hur du gillar Linas matkasse :)
Vi har funderat på att köpa mat därifrån oxå :)

må så gott fina du <3
kramar

♥ Sanna ♥ sa...

Jag hade den tidigare..men så delades våra postnr upp i mindre och då var det plötsligt inte alls lika bra att köra ut hit :(
Ville ju ha den :)
KRAM

♥ Carina ♥ sa...

Mums så gott det lät!
Nu har jag lagt ut receptet på hälsolimpan :)
Kram

ZtorZillen sa...

Åh, så gott det ser ut! Häftigt! Vill också testa...

Anonym sa...

Håller med om att det var riktigt gott. Roligt att följa vad du tycker om resten av veckans recept.