söndag 18 september 2011

Galvanic Spa

I fredags så fick mitt ansikte ett riktigt skön ansiktsbehandling. Behandlingen innebär att via en lite maskin och "smörjor" öppna porer för att sedan dra ut all smuts. Behandlingen tog ca 20 minuter och ansiktet kändes som en barnrumpa efteråt. Tur att man inte se all smuts som kom ur mitt fejs. Ett extra plus är att det var väldans avkopplande att ligga där och bli ompysslad. För mig som är en ganska stressad person så är det här nog himla bra för mig.
Gårdagens hemmapremiär gick inte så bra, men det var hyfsad stämning på Hovet.
Söndagen kommer att bestå av städning, sminkfest ock kvällsPW. Hur ser din dag ut?

8 kommentarer:

Lippe sa...

Jag körde en behandling på några omgångar och jag gillade den också! Hade faktiskt glömt bort den för det är några år sedan. Nu blev jag lite sugen igen...

BM sa...

TACK, raraste! Jo, jag får en massa pepp och förslag av mina alkiskompisar, men dom flesta har kommit så mkt längre än jag. Det är svårt att komma igång, när man alltid levt sitt liv med att inte tycka om sig själv.
Tack för att du fínns och för att du stöttar mig!
Hoppas att du haft en fin helg!
KRAAAM

BP sa...

Tycker att du är modig!!! När jag såg mojängen fick jag nästan panik, konstigt eller hur!!? Sedan tänkte jag precis som du på slaggprodukterna i den å då nästan sprang jag därifrån. Löjligt, jag vet.

Anonym sa...

En ansiktsbehandling ska jag unna mig när jag nått ett delmål. Min hy är inte rolig för någon nu. Kanske är det pga allt skit min kropp rensar ut nu.

♥ Carina ♥ sa...

Vad skönt med ansiktsbehandling. Det borde man kosta på sig lite oftare :)

Jag tycker att det gick jättebra på Hovet igår, hihi. En riktig bra match :)

Idag har vi grejat ute i det vackra höstvädret. Ett träd har fällts och buskar har klippts ner. Nu ska vi grilla och mysa resten av kvällen :)
Kram kram

Carina Sjölund sa...

Man är mycket dålig på att unna sig olika behandlingar, nu blir det skärpning på det :) tror jag!
Kramen på dig♥

Anneli sa...

Har varit på demonstration hos grannen, men njae. Jag är både för bekväm (läs lat) och snål. Men ett par nya skidor kan få kosta nästan hur mycket som helst...

Annars håller jag med Carina - gick väl kanonbra på Hovet igår ;)

Mallan sa...

Kan man inte köpa en sån och ha hemma?