tisdag 23 augusti 2011

Snabb-AW

Efter arbetet idag var jag och I på en snabbAW, Vi fick ett kanonväder under eftermiddagen och det måste man njuta av med ett glas Rosé på en uteservering i Vasastan.
För att fira det vackra vädret shoppade jag lite kläder oxå.



























På morgonbussen satt det en kvinna iklädd DUNJACKA, funderar på vad hon ska ha på sig i januari när det är -20. Tog ett foto för jag tänkte att det kommer nog inte vara en enda människa som kommer att tro på mig ;)


3 kommentarer:

BP sa...

Värsta paparazzi fotograf!!! Nu tror jag dig!!
Förstår att ni tog en AW, det var underbart ute. R och jag satt på verandran och NW:ade med fika och kaffe. Man blev ju nästan svettig. Helt underbart:-)))

NW= Not Workade

Osloskånskan sa...

Men åh! BILDER på det du shoppade då!

♥ Sanna ♥ sa...

Rose i Vasastan låter helt underbart det hänger jag gärna med på ngn ggr ;)
JAG är en frusen person ... Men inte ens jag skulle dra på mig din jacka nu imorse var det 17 grader här lite ruggigt men räckte med kofta skulle jag säga ;)
Kramisar