måndag 11 juli 2011

Bygge hemma på min gata - Del 1

Då var det bara 7 arbetsdagar kvar innan jag går på semester. I dag var vi 14 st på kontoret mot det normala 70, så det var verkligen lugna gatan och man får så mycket gjort.
Idag påbörjade V bygget av ett nytt snyggt staket mellan mig och grannen L. V tog hjälp av M och rev det gamla, fula och ruttna staketet, så nu är det öppet mellan mig och L. Nu väntar jag med spänning på nästa steg. Här kommer iaf bild på hur det ser ut efter rivningen (hann inte hem för att ta en före-bild).


Kul att se hur L har det på sin tomt ;)

Här ligger mina grodor och solar innan de fick flytta till altanen på baksidan

1 kommentar:

maria sa...

Ska du iväg på din semester ? Annars hade det väl varit perfekt att ta en öl på semestern ?

Skönt att vara ledig snart ;)
Ha en underbar tisdag !
Kramar fina du