tisdag 14 juni 2011

Springa och stressa

Idag har min dag vart lååååång. Gick upp kl 5, för att vara på arbetet sååå tidigt. Jag hade lite att göra innan mitt kundbesök i molnliga Uppsala. Efter lunch var jag tbx i soliga Stockholm. Efterarbete efter besöket, möte ännu mera jobb.... Puh... Klockan 5 plockade jag ner datorn (som skulle hem för lite kvällsarbete under resten av veckan) och sprang ut på stan. Växlade turkpengar, köpte 2 grejer till lördagens möhippa (mer om det imorgon). rusade vidare......
Som tur är har jag världens snällaste son som fixade middag. Onsdag-fredag är det dags för del 2 av min kurs, ska bli skoj att träffa mina trevliga kurskamrater. Nu kryper jag ner i soffan för lite tisdagsmys <3

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad har vi sagt om att stressa o rusa runt!!??

BP sa...

Du har iaf aldrig tråkigt! Å markservicen förtjänar du;-)