onsdag 11 maj 2011

Summering av var Floridaresa

Nu har vi gjort var sista Powerwalk for denna gang. Ska nu forsoka summera ihop vad vi gjort
*De 4 forsta dagarna tillbringade vi pa South Beach, ett fantastiskt stalle
*Akte pa en 300 mil lang Road Trip fran Miami Beach till New Orleans, med stopp i Tallahassee och Panama City. Pa vagen "hem" fran NO sa tog vi en avstickare till Daytona.
*Nar polisen plockar folk har, sa spelar de Bad boy, bad boy.... ;)
*Att PW:a pa stranden ar den bastra traningen.
*Drinkar pa 45oz x 2 kan bli lite for mycket.
*Bourbonn Street ar sa haftigt, vilken liv de lever dar ;)
*All shopping som ar saaa kul, fram tills de ska packas och man bara far ha 23 kg i resvaskan.
*Basta Soltaket -  C-Level pa Clevelander
*Basta gasten - Mathias som kom och halsade pa oss ett par dag
*Basta Hotell - Essex House
*Basta uppassaren - Bashran
*Basta After beachen/After pool - Clevelander
*Kommer inte att ata nar jag kommer hem - Egg
*Kommer inte att dricka nar jag kommer hem - 45oz:are
*Samsta -  Vi maste aka hem.
*Basta frukosttipset - Omelett i Zip-pase
*Ackligaste djuren - Ormar och Love-Bugs

Stort tack till Mathias som har lart mig sa mycket om det amerikanska samhallet.
Rasmus - Glom inte att stada, kommer hem imorgon innan du hinner hem ;)

7 kommentarer:

BP sa...

Gud vad mycket ni har hunnit med. Det var skitroligt att föja ära äventyr. Kommer att sakna dom!!! Ha en bra hemresa nu:-)

Rasmus sa...

Jag vet att jag måste städa -.- ångest deluxe över det, men ska nog gå bra...

Petra sa...

Vilken resa!

Annica sa...

Håller med Petra - vilken resa! :-D
Välkommen hem!! =)

Marie sa...

Hoppas på mycket bilder på måndag,,,,

Viktkamp sa...

Sv: Låter bra =) Hur många pt-timmar har du kvar? När var det du skulle göra din hälsoanalys? Har för mig att det var nu någon gång =) Kram

Marie sa...

,,,,, men visst är det väl ägg i omeletter!!?