onsdag 25 maj 2011

Halvfull med nya kunskaper

Ojjj, idag fick jag lära mig en massa braiga saker, är så glad att det är 8 gånger kvar. Idag har vi lärt oss grunderna i marknadsföring, startat företag. Vi är 8 st kanonduktiga och roliga tjejor som alla är självlärda i marknadsföring. En kanongrupp med andra ord, jag kommer att få ut jättemycket av denna kurs och kommer att bli ännu bättre på mitt arbete.
Jag trotsade min nytillkomna förkylning och halsonda och genomförde Vårruset och nedan ser ni beviset för det ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du var som sprang. Och tack igen för hjälpen i natt.
Kram L

BP sa...

Kul att du tycker om kursen! Ännu duktigare att du sprang Vårruset!!! Persade du. Du slapp ju också regnet - hoppas jag iaf;-)

Viktkamp sa...

Fina medaljer vi äger Susanne =) Var stolt, för jag är stolt över dig =) Kramar i massor