lördag 14 maj 2011

Å, Ä, Ö - Me like

Va härligt det är att få skriva med Å, Ä och Ö.
Nu har vi kommit hem till Sverige efter en fantastisk 16 dagars semester. Skönt att komma hem till sitt eget hem, krama R, dricka mjölk och efter en fiskmiddag med färsk potatis, så är det rätt okej att komma hem ;)
Har inte sovit ordentligt nu på 36 timmar, så jag ska pina mig en stund till innan jag lägger mig. Tog en semesterdag imorgon för att komma tbx i mina rutiner blixtsnabbt.
Nu ska jag ladda upp alla bilder och här kommer en smakprov. Bilden år tagen när vi bodde i Panama City Beach och visar utsikten från vår balkong.

3 kommentarer:

Petra sa...

Woow, vilken bild! Välkommen hem förresten.

BP sa...

Kul att du har fått ditt inlägg tillbaka. Härlig bild från Daytona, ser fram emot många fler:-)

Marie sa...

,,,, å vilken vacker utsikt!