söndag 6 mars 2011

Söndagsplanering

Sitter fortfarande och såsar i soffan och börjar nu planera min söndag. Fick en fråga från bästa Cee om skridskoåkning på Magelugnen, men tacka bestämt nej för jag har så himla mycket att göra idag.
Synd att jag hade Soff-Rodel hela lördagen, för nu måste jag hinna med allt idag.
Vad ska göras då:
Städa (damma, dammsuga, byta lakan)
Tvätta
Arbeta (hann inte med allt förra veckan, så det måste fixas idag)
Handla mat
Packa (åker till Malmö med en avstickare till Eslöv imorgon)
R är i Göteborg och kommer hem sent, så han får jag ju ingen hjälp av.
Känner att magen kurrar, så jag ska nog äta först innan jag sätter igång med dagens späckade schema.

2 kommentarer:

BP sa...

Soffrodel - det uttrycket ska jag komma ihåg, men du var ju på partaj i fredags så...
Å inga roliga arbetsuppgifter i hemmet heller. Men effektiv som du är så kommer R nog hem till ett perfekt städat hem och nya lakan;-)

Petra sa...

Hoppas att du har fått gjort allt idag och känner dig nöjd.
Kram