fredag 11 februari 2011

tokrolig februaritorsdag

Igår hann jag inte blogg pga att jag arbetade 16 timmar på KTHs arbetsmarknadsdag. OMG vilka bra dag, träffade (som vanligt) en massa trevliga studenter, lärare och andra företagare. I vår monter kunde man tävla i att bygga korthus och vinna USB-minne eller biobiljett, vilket många ville prova. Efter arbetsmarknadsdagen bytte vi snabbt om på skoltoaletterna, tog ett glas läskande och summerade dagen, sedan var det dags för Gasque. Hade supertrevliga studenter och företagare vid mitt bord. Kl midnatt var middagen över och jag kunde åka hem, just det ÅKA HEM. Det var förmodligen vid midnatt som det stora snökaoset började!!!! Inte helt lätt att hitta en taxi, men kl 01:30 kunde jag krypa ner i sägen efter en lååång, men givande dag,




























Tjuvkikar på Gasque


Rockers-Vin serverades

1 kommentar:

BP sa...

Gud vilken lång men rolig torsdag!!! Du kan vara glad att du kom hem över huvudtaget. Om du var smart så jobbade du hemifrån idag, vilket jag gjorde.