tisdag 8 februari 2011

Tisdagspiff och ett opiffigt avslut

Idag har jag fått så mycket gjort, packade till nästa arbetsmarknadsdag som är på torsdag på KTH inne i stan.
På lunchen var det dags för ett lunchpass Functional toning med instruktören Olga. Efter en sådan intensiv dag är det skönt att gå till Victoria på Arnalids och få sina ögonbryn färgade och plockade.
När man nu är värsta snyggaste så var det dags att ta tag  i ett måste som är bland det värsta som finns nämligen rensa golvbrunnen. Blääää, undrar ifall dessa apor har duschat i min dusch ? 
Men nu är det iaf gjort.


3 kommentarer:

Petra sa...

Härlig träning, mindre härlig rensning!

MammaMorran sa...

Haha, ibland får man göra mindre piffiga saker- tur att de ändå blandas med lite mer lyxiga ting :D Men rensa golvbrunnen är nog längst upp på min lista över saker-jag-spyr-av :D
Ha en fin kväll!
Kram
MammaMorran- funderar på livet och Barn med ADHD/Autism
http://mammamorran.se

BP sa...

Ja, jag bor ju hos HSB;-)