onsdag 16 februari 2011

Onsdag i Lund

Pustar ut efter arbetsmarknadsdag på Lunds Tekniska Högskola/Universitet. Vi var där förra året och träffade på en hel del studenter som kommer ihåg oss från förra året. Pratade även med en massa andra studenter som var intresserade av vad vi gör. Eftersom jag inte är överförtjust över skolluncher, så åt jag en stadig frukost och 10 gr Ahlgrensbilar under eftermiddagen.
Nu ska jag strax piffa till mig för att sedan åka till Kårehuset för en sittning. Menyn kommer att bestå av Kronärtsoppa till förrätt, Ciderbrässerad Ungtupp och Pannacotta till dessert, mumsfilibaba

2 kommentarer:

Viktkamp sa...

Spännande, Jag jobbar på sjukhuset så då har du inte varit långt ifrån mig :)

Anonym sa...

Inte mycket till AMA-kurser på högskolorna nuförtiden...??
tycker Olle