tisdag 15 februari 2011

@Lund

Har krypit ner i sängen efter en låååång dag. I Lund är det snöfritt!!!! Blåser och är kallt, men ingen snö, har nästan glömt bort hur det ser ut under snön, men nu vet jag ;)
Resan ner var trevlig hade ju trevligt sällskap, luncen intog vi på Väderstad Centralkrog, bästa lunch jag ätit på länge. Vi lämpade av alla prylar på LTH, checkade in, körde ett konditionspass nere på gymmet, åt en trist middag och nu ligger jag ner i sängen.
Får täta rapporter från Cee ang derbyt, stökigt i vanlig ordning, va trist =( Matchen är mållös och det är så viktiga poäng de spelar om.
Nu ska jag fortsätta läsa Kinesen, Natti, natti

2 kommentarer:

Petra sa...

Åhhhhh, vad underbart med snöfritt. Ha en mysig läsning och sov så sött.

Kram

BP sa...

Snöfritt - my dream!!!
DIF-supporterna laddade upp vid Östra Station vid kl 17:45 idag. Jag lovar dig deras remsor lämpar sig inte för tryck - som heller. Du ser då fick jag en liten smak av ishockey...
Sov gott Susanne!!!