lördag 5 februari 2011

Life is what you make of it....

I dag innan jag och Cee skulle ut på vår helg-PW fick jag en present av henne. Jag blev så himla glad, älskar överraskningar. Det bästa som finns är att få och även ge utan någon speciell anledning som typ födelsedagar. Ibland springer man på saker som man genast känner att den skulle passa en viss speciell person. Älskar att överraska andra med fina presenter och självklart älskar jag att få.
Presenten från Cee var ett vackert halsband med ett hjärthänge som hade inskriptionen Life is what you make of it och det ordspråket passar så väl in på mig.... =)
Till Cee vill jag bara skicka mina varmaste kramar och ett stort tack ännu en gång, Du är världens snällaste och världsabäst!!!!! <3




1 kommentar:

BP sa...

Det halsbandet är såååååååååååå du!!! Förstår att du blev väldigt glad. Dessutom är det såååååå sant.