söndag 27 februari 2011

Latmans Söndag

Matchen på Hovet igår slutade med en förlust =´(, men efter regn kommer solsken DIF ÄR I SLUTSPEL!!!
Hade så många planer för denna dag och det kom inte längre än så, har tillbringat en stor del i sängen och resten spelande datorspel. Hela familjen (alla två) har varit helt utslagna, så söndagsmiddagen bestod av kaloristinn måltid. Köpta frysta ostekta hamburgare (till mitt försvar så var köttfärsen slut) med tillbehör.
Så nu har vi paltkoma och bara pustar.
 Imorgon eftermiddag åker jag till Helsingborg med bästa kollegorna M och H, så jag måste packa till en övernattning.
Btw så på onsdag kanske jag ska göra en sak som jag tänkt göra i typ 20 år, hoppas hoppas att det blir av =)

2 kommentarer:

maria sa...

ibland är det skönt att vara lat när det gäller maten :)

ha en fin kommande vecka :)
kramar fina du

BP sa...

Ditt försvar är helt godkänt!!! Ha det så bra i skåneland;-)