måndag 17 januari 2011

Ogillar snöras intensivt =(

Idag när jag kom hem hade all snö rasat ner från mitt förrådstak och snön blockerade hela min ingång. Så det var bara kravla sig över all snö, slänga in väskan och sedan ta fram värsting-musklerna för att skotta bort all hoppackad snö. Medan jag skottade som en galning tillagade febriga R middag, så att mamsegull inte skulle svälta ihjäl.



























På Actic måste fr o m idag boka sina pass innan man kommer ner. Actic hade inte informerat om detta, så det var halvkaotiskt idag när alla skulle träna Power och Core. Jag har nu iaf fått mina inloggningsuppgifter, så det blir nog bra framgent.
I morgon åker jag till Luleå så nu måste jag packa träningskläder, mässkläder och klänning till onsdagens bankett.

1 kommentar:

BP sa...

Ingen PT till hjälp - jag menar till skottningen alltså;-)