fredag 28 januari 2011

Näsan rinner

I morse när jag vaknade så nös jag säker 37,5  gång på raken, ögon och nös rann (såg inte klok ut).
Har suttit med en pappersnäsduk (inte samma iaf) i handen hela dagen och torkat, torkat. Hoppade lunchträningen pga förkylningen och shoppade en softshelljacka för 150:- (ord.pris 1.000:-), ett par knallröda låga converse-kopior för 50:- och en pumpaväska till R för 150:- (ord.pris 300:-).
Vad jag har tjänat idag ;)
Imorgon ska jag, Cee och lite annat folk knalla in till stan och äta Brunch på Kvarnen, efter den promenaden som kommer ta mins 2 timmar så ska det bli gott med brunch. För det är vi värda!!!!!!
Återigen dax att krypa ner i soffan med min älskade gigantiskt stora rosa mysfilt (present från Dee och familj) och forsätta ha fredagsmys och hoppas att snörvlandet är över till imorgon.

2 kommentarer:

BP sa...

Vet precis som du känner dig. Var i samma "position" för exakt en vecka sedan. Kul med lite tröstköp tvärsöver gatan iaf. Converse kopior - shit det har jag missat. Ska kolla på måndag.
Krya på dig nu och skölj ner en Ipren med en vinare alternativt whiskey med honung;-)

Petra sa...

Krya på dig!