torsdag 16 december 2010

FödelsedagsTorsdagen

Då har man blivit ett år äldre, men absolut inte mer vuxen ;) Underbart att man kan vara så himla barnslig fortfarande. Dagen har varit himla skojsig. Blev uppvaktad med en flaska skumpa av mina underbara kollegor.


























Sedan i onsdags har vi ny kaffemaskin, som fixar underbart gott kaffe. Började dagen med 4 koppar
Caffé Macchiato i glas, mumsfilibaba. Kan en vardagsmorgon börja bättre.


























När jag var liten så önskade jag mig snö när jag fyllde år och i år (utan någon önskan), så har det kommit så att det räcker och bli över.
Summan av min 46:e födelsedag har varit kanon. Nu ska jag in och tacka alla mina vänner på FB, som skickat små hälsningar.

2 kommentarer:

BP sa...

Stort GRATTIS Susanne!!! Vilka kollegor du har som uppvaktar med bubbel :-)
Har hört talas om den nya kaffemaskinen och alla verkar vara supernöjda. Undrar om den slår vår Nespresso.
Ha en fortsatt glad födelsedag:-)

pernilla sa...

Mysigt! Vi badade med Berit o Robban igår i jacuzzin och Robban berättade att du fyllde år o att du skulle åka till USA och jag sa att jag hade full koll på det till hans förvåning! Ha det så bra.