tisdag 9 november 2010

VARM 2010

Sitter och pustar på hotellet, om 24 minuter ska jag åka tbx till CTH där det ska bli VARM-afton.
Vi har arbetat på CTHs arbetmarknadsdag VARM hela dagen och mött en massa intresserade studenter.
Funderade när dagen var över hur många gånger jag sagt: Vi är ett informationsföretag.... ;) Massor!!!
För varje gång jag har sagt det, så har jag fångat en students intresse av företaget, så då känns det OK att man låter som en papegoja.
I morse när jag åt frukost kom snön och nu har den tydligen kommit till Stockholm., Bläääää
Näe nu måste jag piffa till mig, ha det gott =)


1 kommentar:

BP sa...

Du det var ju perfekt att du var VARM idag. Här var det svinkallt p g a snöstorm. Hoppas du har dt bättre på västkusten för visst trivs gojor bäst på VARMa ställen.