tisdag 23 november 2010

Ska man var fin får man lida pin

Idag hade jag 12 st gymnasielärare på besök och var förstås lite extra snyggt klädd inkl ett par snyggstövlar. Snyggstövlar är inte bra när det fryser på och blir isgator, vilket hände idag att det blev. Jag tog "baby-step" hela vägen till Karlberg, men vad hjälpte det. Helt plötsligt är det "någon" som slår undan mina snyggstövel beklädda fötter. PANG, så ligger jag på övergångsstället som en skalbagge. Fort upp, för det var väl ingen som såg mig ;)
Fick inga skador förutom en ömmande armbåge. Så här snygg är den:


























Imorgon åker värsta vinterstövlarna på, mina nya supervarma Sheperds.

1 kommentar:

BP sa...

Outch, det måste ha gjort ont. Outch, outch! Stackarn - men det blev ett väldigt bra foto - om man nu ska se det positiva i det hela. Just ja, positiva tankar - dina stövlar är helt suveräna, love them!!!

PS. Jag gick omkull vid Tekniska ikväll, men det ska vi inte prata om, då jag inte har några bilder att visa upp... DS