onsdag 3 november 2010

Novemberrusk

Sitter med mitt morgonkaffe och kikar på Nyhetsmorgon på 4:an och de har precis presenterat vädret. Hualigen säger jag bara, regn, regn och blåst på det =(. Sätter på mig en röd tröja idag, så blir man lite gladare av det iaf.
För er kännedom så har träningsvärken nu kommit upp till min rumpa. Jag går ner på gymmet och kör lite kondition idag, så jag inte stelnar till. För övrigt så ser min dag bra ut, ikväll ska jag ta tag i mina dåliga samveten och ringa lite goa vänner.

1 kommentar:

BP sa...

Dif segern borde ju ha suttit i idag också för att leda bort tankarna från skitvädret. Tyvärr satt ju uppenbarligen träningsvärken kvar också... ja det påminner mig om mina år som aktiv fotbollsspelare. Å jag saknar faktiskt träningsvärken (och linimentlukten i omklädningsrummet) ibland.