onsdag 3 november 2010

Novemberrusk-dagen blev en fantastisk dag

Idag har jag haft en kanoondag även fast det har öst ner idag. Dagen började med att jag satt med bästa T från vår IT-avdelning som hade fixat en braigt grej åt mig i ett av alla våra system. Tack T. Så redan kl 10:30 var jag helnöjd =) En halvtimme sedan var jag på en demo av 2 nya "verktyg". Åh vilka bra grejer vi producerar på mitt arbete.
Efter lunchen så var det huller om buller på min avdelning, folk sprang omkring, det fixades med vår gemensamma iPad, fix med läsplatta, ihopplock av mässmaterial med andra ord så var det lite (positivt)rörigt ;) Däremellan hann jag och Dee på en blixtvist på Mr Gizmo där det inhandlades 3 st svenska adapters. Kul dag dag med mycket skratt, liv och rörelser.
På vägen hem slank jag in på MQ och inhandlade en ny datorväska med ett par matchande handskar.
Snyggt eller hur?!


























När jag kom hem så lagade vi ett nytt recept som även kollegan A skulle testa ikväll. Den nya maträtten heter Mango kyckling, den var kanongod. Vi kommer att tillaga den fler gånger. Kom att tänka på en sak: När R var liten så sa han när det var mat som han ogillade, det var gott, men vi behöver inte göra det fler gånger ;)

1 kommentar:

BP sa...

Så du har också haft en kanoooooondag, precis som jag då. Och samma person är den som sprider glädjen: T, som indirekt ligger bakom Mr Gizmo också. Hur skulle vi klara oss utan den killen, eller hur!!!

PS. Behöver handskar, å en datorväska vore inte helt fel heller. MQ ska få ett besök av mig till helgen, dessutom har dom REA också. DS