lördag 23 oktober 2010

Sockiplast IRL.....

Cees mormor hade 2 par sockiplast som hon skulle slänga och då roffade Cee åt sig dem. Till min stora glädje fick jag det ena paret och jag fick t o m välja färg, tog de vita. Tack Cee, du är bäst!!!!
Till de vita sockiplasten ingick även en gympadräkt, funderar på att använda denna outfit nästa vecka på Bodypump-passet ;)


























Gårdags kvällen var kanonskojsig, mycket prat och skratt, Mötley Crüe, Piña Colada, Bubbel, så idag har jag sovit länge och sedan bara softat. 
Idag är det Europeiska donationsdagen, en dag som vill uppmärksamma behovet av organ och vävnader.
Avslutar detta bloginlägg med en bild på båda paren sockiplast




















2 kommentarer:

BP sa...

Ja alltså den där dräkten påminner om gympa outfiten jag hade på gymnasiet. Lite retro om man säger så å rätt färg med tanke på DIF.
Det där med donationsdagen är rolig: blev idag stoppad av en herre i Täby Centrum som undrade om jag hade planerat hur mina organ skulle tillvaratas efter min död. Förutom att ingen vill ha dom (antar jag) så har jag faktiskt ett donationskort. Han blev såååå glad:-)

MammaMorran sa...

Haha, sockiplast- det var längesen det :)

Kram
MammaMorran- funderar över livet och ADHD