onsdag 27 oktober 2010

Hösttrött????

Efter arbetet idag hamnade jag i en riktig paltkoma, helt plötsligt så var jag bara hösttrött. Tankarna på att shoppa en snygg topp till lördagens fest och en rejälj PW med bästa Cee försvann i all hast. Visste inte hur fort jag skulle komma hem, få slänga på mig ett par mjukisar och bara få chilla.
Dagens middag blev djupfrysta raggmunkar, som värmdes i ugnen till Rs stora förtjusning var de supergoda. Själv ryckte jag åt mig en låda ur frysen (äter inte raggisar), med något som jag inte såg var det var förrens den var microvarm. En god fiskrätt, som var lika god i dag som den dagen den hamnade i frysen
äMiddagen var fantastisk även fast det var enkelt.
Nu är jag mycket piggare, så en liten stillsam kväll hemma gjorde susen =)
Ska snart krypa ner i sängen med med Bingos nya bok "En flickfotografs bekännelse".




1 kommentar:

BP sa...

Tjejen du har då verkligen drabbats av hösttröttheten. Join the gang om man säger så.

PS. Har inte ätit raggmunk (som jag älskar) på minst fem år - tror jag. Hotell Nortull verkar visst bjuda på dom ibland... DS