fredag 8 oktober 2010

NjutningsFredag!!!!!

Sitter och pustar proppmätt och lyssnar på musik som jag blivit rekommenderad av R. Just nu är det en grupp från Tyskland som heter Avantasia, lyssna på denna kanonbra låt. Såg att de har en spelning i Stockholm i december, skulle vara kul att se dem.
Dagen för övrigt har varit intensiv, planering för Öppet Hus för studenter på mitt arbete drog igång idag med ett första-möte med alla chefrar. Så nu är det bara resten kvar. ;) Sådana här Events tycker jag är superskojsigt.
Efter arbetet så mötte jag upp R och hans flickvän F som för övrigt firar 1 månad idag. Grattis!!!!
Vi handlade en massa gott till helgen. Nu har ungdomarna åkt iväg till Heron City för att se någon film och jag njuter bara av min ensamhet.

3 kommentarer:

anne sa...

Kanske är det via BP du hittade till min blogg? Du är så välkommen att komma tillbaka när lusten faller på!

Jag ser att vi har lika gamla söner! Och LCHF-jag strävar mot det om än inte 100 % och säger som du; så bra man mår! :)

BP sa...

Ensamhet kan vara såååå skönt - om man har bloggen alltså;-)
Avantasia - nja - här har vi nog lite olika smak.
Kul att Anne kommenterade hos dig. Säg inte att du masat upp dig att kommentera hos andra bloggar. Du, det blir ett heltidsjobb, tro mig;-)
Ha en skön avslutning på fredagskvällen:-)

BP sa...

Ha, ha, ha. Mitt har redan förfallit. Beyond rescue om man säger så. Det gäller ju att prioritera och ha roligt säger jag bara:-)