lördag 9 oktober 2010

En "vanlig" lördag i mitt liv....

Jaha, då sitter man här igen med en drink på en arms avstånd och LCHF-nötpepparkaka med Magor på, riktigt mumsigt. Nötpeppisarna bakade jag medan köttgrytan puttrade sin första timme.
Så här ser lördagens mellis ut....




















Idag blev jag klippt och slingad av duktiga och mycket trevliga Mia på Bensin Hårstudio, blev nöjd som vanligt. Köpte även en rosa sjal med vita prickar och virkad "spets" på samma ställe. Den blir snygg och piggar upp lite när jag kör mina svarta-kavajer-perioden.


























Efter pifferiet blev det en promenad till Stuvsta, där jag bl a shoppade lite piff till mitt hem, hämtade böcker, "vattnade" syster ysters katter.
Så nu har jag en lite bra böcker att läsa under hösten. När nu ska jag titta till köttgrytan, dammsuga bort alla nötpepparkaksmulor som på något konstigt sätt hamnat på golvet.

1 kommentar:

BP sa...

Å vad är Magor för nå't????? Din bild från frissan såg härligt ut, ha, ha, ha. Av dina inköpta böcker har jag båda deckare, helt okay, speciellt askungar.