torsdag 21 oktober 2010

Antar utmaning 4......


Satt just och funderade på vad skulle blogga om. Kom inte på så mycket mer än
*har lämnat in fakturaunderlag för 161.250:- 
*har haft ett kreativt och bra möte med H och L
*har haft riktigt skoj på arbetet idag
*läste BPs blogg om en liten utmaning, som jag genast antog eftersom jag inte har så mycket att berätta om

4 tv-program som jag ser på:
4:ans nyheter
Biggest looser
Vakna med the Voice
Lyxfällan (fattar inte att det finns så många knäppisar)

4 saker jag gjort idag:
Arbetat (se ovan)
helghandlat
Lagat mat ihop med min son R
Druckit ett glas läskande

4 saker som jag längtar efter:
Resan till Miami våren 2011
Maiden konserten 1/7 2011
Se DIF fotboll i Europa spel
Se DIF i SM-Final 2011

4 saker på önskelistan.
att min familj ska må bra
Vinterresa
Massa segrar för DIF hockey
Se DIF vinna de 3 sista matcherna i Allsvenska 2011

4 saker som jag avskyr
Enkla människor
Dumma människor
Elaka människor
Skrytsamma människor

Det var en skojsig utmaning =)





















Den här skumma svampen hittade vi i skogen i lördags. Någon som vet vad den heter?

4 kommentarer:

BP sa...

Miami - ja det är det jag fastnade på i dina "fyror". Miami och Miami Beach är rena drömscenarion, tror mig, jag har varit där. Så himla roligt för dig!!! Du kommer att älska Florida!!!

Catta sa...

Vad är enkla människor...???

Susanne sa...

Enkla människor är människor som har en massa fördomar, inte fattar ett smack och bara gör som alla andra...

catta sa...

hm...har du inte fördomar nu...??