torsdag 30 september 2010

Min nya hobby?

Jag köper alltid en "snöboll" åt B på arbetet när jag är ute och reser. B har nog fått lite dåligt samvete att han aldrig köper något åt mig på alla sina resor och när han nu kom hem från Italien hade med sig något hem till mig.
B hade köpt Italiens fulaste ringar enligt honom själv, jag undrar hur snygga de snyggaste är eftersom jag tyckte att 2 av 3 var kanoncoola.

Den på pekfingret är minst snygg


























I går sprang jag in i en hälsokostaffär för att köpa en speciell sirap som jag ska ha när jag bakar och när jag runt ibland hyllorna såg jag denna skumma pasta. OMG vem köper rymdpasta och vad händer när man äter rymdpasta



























Är lite depp idag igen efter matchem mot Luleå. Har iaf lite hopp om bättre spel efter DIFs kanonperiod i 3:e.

1 kommentar:

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Ringen på ringfingret var skitcool faktiskt. Coolt att han köopte nå't åt dig också för en gångs skull:-).

Klart fö takeoff så klart - med rymdpastan alltså;-)